لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
آماده شکسـت گالا هستیم

آماده شکسـت گالا هستیم

برای بازی حساس فردا بین یوونتوس و گالاتاسرای ، آنتونیو کونته سرمربی باشگاه یوونتوس و جانلوئیجی بوفون کاپیتان پر افتخار این تیم مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و به ان ها پاسخ دادند .

کـونته " این یک بازی سخت و دشوار است. بازی مرگ و زندگی و بازی که یک تیم را حذف و دیگری را به مرحله بعدی می برد. ما برای این بازی انگیزه زیادی داریم "

بـوفون " برای بازی آمادگی لازم را داریم . با آرامش و اعتماد به نفس می خواهیم برابر گالا نتیجه بگیریم . من می دانم که حساسیت بالای بازی برای هر دو تیم وجود دارد ، این اولین بازی ما در این فصل نیست اما یکی از سخت ترین ِ آن ها است . من از نظر بازیکن کاملا آماده شروع این دیدار سخت هستم "

کونته " این درست است که ما نتایج خوبی را در بازی های گذشته کسب نکرده ایم . اما این بازی برای ما حکم فینال را دارد . یک فینال در مرحله گروهی که شاید مقصر سخت شدن ِ شرایط خود ما باشیم . شانس 2 تیم برای پیروزی و صعود 50-50 است اما ما تلاش می کنیم که با انجام یک بازی بهتر برنده باشیم "

بوفون " هنگامی که شما در چنین سطحی در حال رقابت هستید همیشه مقابل بازیکنان با کیفیتی بازی خواهید کرد و باید آمادگی مقابله با ان ها را داشته باشید. پس همیشه خطر ایجاد فشار و گلزنی توسط حریف برای شما وجود دارد "

بوفون " گالاتاسرای یک تیم با شهرت بین المللی است و می تواند مشکلاتی را برای ما ایجاد کند . بازیکنانی مانند دروگبا و اسنایدر همیشه خطرناک خواهند بود و ما باید مراقب آن ها باشیم "

کونته " ما نباید به بازی های دیگر فکر کنیم . بازی خودمان را انجام خواهیم داد و مشغول محاسبه امتیازات و پیگیری بازی دیگر نخواهیم بود . چیزی که مهم است این است که با تفکر همیشگی خودمان در مقابل گالا بازی کنیم "

" مانچینی مربی خوبی است اما او تازه به این تیم وارد شده و همیشه پیاده کردن ایده و تفکر در یک تیم زمان بر است "

" متاسفانه پیرلو را در بازی فردا نخواهیم داشت . اما ما بدون پیرلو هم مقابل بلونیا و اودینزه بازی کردیم و حتی فردا بازی بهتری هم انجام خواهیم داد "

" بازی در خانه در مقابل گالاتاسرای سخت است . تمام تیم ها در خانه انرژی بیشتری دارند و با حمایت هواداران خود بیشتر به جلو تحریک خواهند شد . اما فراموش نکنید که ما در طول این 2 سال در خانه حریفان بزرگ و مقابل طرفدارانی متعصب و بسیار پر سر و صدا بازی کردیم و بیشتر مواقع موفق بودیم "

بـوفـون " من فکر می کنم که همه بازیکنان و هم تیمی های من آماده هستند . من مشکلی را در تیم نمی بینم . نبود آندره ا موثر است اما هنوز ما بازیکنان تعیین کننده ای را در خط میانی داریم "

کونته " می دانیم که گالا در خانه و با پشتیبانی هواداران خود مشکلاتی را برای ما ایجاد می کند اما ما همچنان می خواهیم که به جلو برویم و بهتر شویم . ما به بازی فکر می کنیم و تلاش می کنیم که در بازی موفق باشیم و این را می دانیم که با حریفی مواجه خواهیم شد که دارای ویژگی های مثبت و خوب زیادی است "

" در نتیجه تنها مساله موجود هواداران تیم حریف نیست و ما به قدرت و نقاط مثبت گالاتاسرای هم واقف هستیم . اما در نهایت امیدوارم که تیمی که سزاوار باشد به پیروزی دست یابد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: